Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine gilpa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), in Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovni praksami (ZVPNPP).
S spletno trgovino Gilpa.si upravlja podjetje Veterinarska ambulanta, Miran Zorin s.p., Rošnja 66, 2205 Starše, v nadaljevanju ponudnik.
REGISTRACIJA
Registracija v spletno trgovina Gilpa.si ni potrebna, vse podatke potrebne za dostavo lahko izpolnite tekom nakupa.
NAČINI PLAČILA
V spletni trgovini Gilpa.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• Z gotovino ob prevzemu
• Z plačilno kartico ob prevzemu
• Preko bančnega nakazila na poslovni račun
Ponudnik izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe in celoten potek vračila blaga je zajet v Pogojih poslovanja.
PLAČILO POŠTNINE
Izdelke pošiljamo preko pogodbenih partnerjev: GLS d.o.o. Ceno dostave plača naročnik razen v primeru kadar znesek celotnega nakupa presega 60 EUR. V tem primeru ceno dostave plača ponudnik. Paket pa naročniku dostavi podjetje GLS d.o.o.
Dostava preko GLS:
Poštnino krije naročnik in sicer v višini fiksnega stroška 3.90 EUR, ne
glede na težo naročila. V primeru, da znesek naročila presega 60 EUR krije poštnino ponudnik.
DOSTAVA
Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal izdelke. Predvideni rok dostave znaša 1-3 dni včasih lahko tudi dlje. Če kupec paketa ne prejme v 7 delovnih dneh naj to nemudoma sporoči na elektronski naslov info@gilpa.si oziroma na telefonsko številko 070 513 108
POTEK NAKUPA
1. NAROČILO V ČAKALNI VRSTI: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošt, da je bilo naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima podatke o nakupu vedno na spletni strani ponudnika.
2. POTRDITEV NAROČILA: po 2 urah ali največ 48 urah od sprejema naročila v čakalno vrsto, mora ponudnik naročilo potrditi, ali pa z razlogom zavrniti. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi stopi s stik z kupcem preko telefona ali pa elektronske pošte. Pogodba je v tej fazi med ponudnikom in kupcem nepreklicno sklenjena.
3. DOSTAVA: ponudnik v obljubljenem roku blago odpošlje preko pogodbenih partnerjev, Pošte Slovenije ali GLS in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
VRAČILO BLAGA
Pri pogodbeni sklenitvi na daljavo ima kupec pravico da v 14 dneh odstopi od pogodbe in to sporoči ponudniku na elektronski naslov info@gilpa.si , ali pisno na naslov podjetja Veterinarska ambulanta, Miran Zorin s.p., Rošnja 66, 2205 Starše, ne da bi mu bilo potrebo navesti razlog za to.
Naslov za vračilo blaga je Veterinarska ambulanta, Miran Zorin s.p., Rošnja 66, 2205 Starše,. Naročnik mora izdelke vrniti v originalni embalaž, neodprte in nepoškodovane poleg pa priložiti tudi račun.
Strošek, ki ga mora poravnati kupec, je strošek vračila blaga. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini.
Ponudnik bo kupcu nemudoma vrnil vsa opravljena plačila, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo vam bomo povrnili z nakazilom na osebni račun.
PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Ponudnik se zavezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov. Podatki bodo uporabljeni samo za komunikacijo z uporabnikom. Ob vaši privolitvi bomo podatke uporabili tudi za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je stvarna napaka?
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cene tako hitro spremenijo, da ponudnik tega ne uspe popraviti. V takem primeru mora ponudnik o tem obvestiti kupca in mu omogočiti preklic ali zamenjavo naročila.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore in pripombe lahko uporabniki spletne trgovine Gilpa.si pošljejo na info@gilpa.si ali pa pisno na naslov podjetja Veterinarska ambulanta, Miran Zorin s.p., Rošnja 66, 2205 Starše,
Ponudnik se zavezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil ali je pritožbo prejel in kako bo obravnaval postopek.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov:
Skladno z zakonskimi normativi Miran Zorin s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Gilpa.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošniko: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Želimo vam prijetno in uspešno nakupovanje v naši spletni trgovini!
Ekipa Gilpa.si